3/17/2016

Peugeot tarihçesi

Peugeot bile ilk onlar tam araba yapmak değildi aslında bugün otomobil pazarında en eski markalarından biridir. Peugeot iş 1842 yılında bir biber, tuz ve kahve değirmeni üreticisi ve araba yapma sona erdi yol olarak başladı oldukça ilginç: kabarık etek elbiseler için çelik çubuklar yapmaktan, bu çerçeveler, sadece doğal görünüyordu sonra tel tekerlekleri şemsiye döndü bisiklet yolunda adım. Kişisel ulaşım bir devrim ortasına doğru iken ve bir kez orada, o yüzyılın fırsatta arabalar sadece kısa bir mesafe oldu. Peugeot adı hiç 1700'lerin beri bir aile şirketi oldu.

Peugeot tarihçesi

Otomobil üretiminde ilgi duymaya Peugeot ailesinin ilki Armand Peugeot oldu ve yakında şimdiye kadar ilk Peugeot otomobil doğdu Gottlieb Daimler ile görüşmesinin ardından, ilk 1889 Sadece bir çıktı bir üç tekerlekli buhar motorlu modeli Daha sonra buhar yıl benzin lehine düştü ve üç tekerlekli modeli Daimler lisansı altında bir motor kullanarak, dört tekerlekten versiyonu dönüştü. Rakamlar sürekli böyle üç noktalı süspansiyon gibi birçok yenilikler sayesinde arttı sürgülü vites şanzıman ve ilk lastik tekerlekler. Dedikleri gibi Tip 12, hatta 1894 ile başlayan yarışlarda girildi Peugeot kendi motorlarını, 8 beygir gücü yatay ikiz yapmaya başladı 1896 yılında. Peugeot ana şirketin kesti Aynı yıl kardeşleri tarafından koştu ve Adincourt bir fabrika ile Societe Anonyme Des Automobiles Peugeot kurdu. 1899 ile Peugeot satış araba o yıl sadece 1200 araba Fransa'da satıldı göz önüne alındığında oldukça iyi olan 300 kalktı. 1903 yılında Peugeot onun fabrika üretimine motosiklet eklendi.

Yarış dışında kısa bir süre sonra, Peugeot otomobil araba başarısı DOHC 4 giriş nedeniyle 1913 yılında direksiyonda Jules Goux ile Indianapolis 500 kazanmayı başardı silindirli motor başına vanalar. Avrupa'da savaş dawned gibi, Peugeot. Elbette silah ve askeri araçların yapım döndü savaşı hayatta hakkında iyi bir şey arabalar artık Peugeot için büyük satış amaçlı bir lüks bir zorunluluk daha az oluyor olmasıydı. 1929 yılında ilk 201 modeli., Fransız otomobil ile ticari marka olacağını arabalar numaralandırma bir yolunu tanıtıldı depresyon, daha aerodinamik bir görünüm ile alıcılar woo 1933 yılında çalıştı şirket hayatta olması. Yıl geri çekilebilir sert top, aynı zamanda Mercedes tarafından alınmayı bir yenilik. Olduğunu çıktı modeli fabrikaları için araba ve silah inşa etmek zorunda olduğu gibi İkinci Dünya Savaşı sırasında, Peugeot kaderi kötü bir hal aldı Alman savaş çaba.

Peugeot tarihçesi

Savaşın sonunda, bitkiler ağır bombalanan ve tazminat muhtaç bulundu. Bu. 203 modeli ile otomobil üretime devam etmek için 1948 yılına kadar şirket alacağını Pininfarina tarafından İtalyan tasarımlı modelleri yeni dizi line-up tamamladı gibi bu sadece bir başlangıçtı. Bu araçların başarısı., Peugeot gibi Renault (1966) ve Volvo (1972) gibi diğer üreticileri ile işbirliği başlayan bu zamana kadar 1958 yılında da ABD'de satmaya başlayan Peugeot belirlenen pazarın daha büyük bir pay elde etmek için bir teklif olarak Peugeot şimdi şirket adına bir değişiklik, PSA (Peugeot Societe Anonyme) demek sadece iki yıl içinde tamamen devralarak, 1974 yılında Citroen% 30 satın aldı.

Bu ortaklık iki marka birbirlerinin teknik başarıları faydalanmak ama bilge bir tasarıma onların bağımsızlık tutmak anlamına geliyordu. PSA grubunun daha fazla genişleme 1978 yılında Chrysler Avrupa bölünme sollama, çoğu Chrysler tesislerinde olarak hatalı olduğunu kanıtladı bir yatırım gördüm ve makine eski ve yıpranmış. Bu modeller daha sonra Talbot markası altında satıldı. Satış altında gitmek başladığında, Peugeot 1986 yılında 309 oldu Arizona hariç tüm modellerde fişini çekmeye karar Peugeot geri şirketin genel yönü konusunda miscalculations bir dizi sonra eski ün biraz var 90'lı yıllarda. Şimdiki model line-up artık maliyet kesintileri ile, daha lüks bir pazara doğru hedefliyor otomobilin genel görünümünü ve kurban yapılıyor. Mitingler ve hatta Formula 1 olmak üzere yarış dünyasında bazı kazanç, satış ile Peugeot yardımcı olmuştur.

Peugeot tarihçesi

Şimdi Peugeot klasik 200, 300, 400 ve 600 serisi dışında, birçok yeni model aralıkları geliştirmiştir. 100 ve 900 900 bütçe alışveriş için değil iken 100 süper kompakt bir dizi izlemekte olan, bunun tam tersi vardır. Fransız otomobil yapmak bile bir hibrid araç, 307 bir sürümü vardır.

0 yorum