Peugeot çıkma parça, 2009'dan beri üretimde olduğu Crossover segmentine, Peugeot Quartz daha ilk bakışta sağlam ve güçlü sport tarzı ile dikkat çekiyor. SUV gövde ile sedan kabini birleştiren tasarımı, 2.06m x 305mm lastikler ile birleşerek olağan üstü bir performans ve yol tutuşu sağlıyor.
Volkanik bazalt tasarım, dijital dokuma ile elde edilen özel kumaş, eskitilmiş deri gibi uzay çağı malzemeleri ve çarpıcı tasarımı sayesinde öne çıkan sportifliği, aracın gerek dışında gerekse iç kısmında benzersiz bir şekilde hayata geçmiş bulunmakta.
Üst düzey ışıklandır ma sistemi için ise LED optik modüllerden oluşan farklı aydınlatma fonksiyonları geliştirildi. Peugeot logosu; abartılı bir motifle süslenen panjurun merkezinde konumlandırıldı. Quartz'ın motoru uzun ve hava emişini geliştiren ızgaraların yer aldığı kaputun altında bulunuyor. Quartz'a bakıldığında, gergin çizgiler Quartz'ın dinamizmini ifade ediyor. Aracın tasarımcı ortadaki kapı direğini ortadan kaldırarak kapılar makas gibi yukarı doğru açılmasını ve high-end kabine geriye doğru adım atılarak girilmesini sağlıyor.Her parça'ya gösterilen muazzam dikkat, Quartz'ın verimliliğinin adını simgeliyor. Arkadaki spoiler'e dönüşerek sonlanan cam tavan, aerodinamik tasarımı daha da iyileştiriyor.
Peugeot Çıkmacı, Tüm bunlar; Quartz'ın yoğun mavi ile arkasında kanatların rengi olan mat siyah ile birleşiyor; geçiş dengesi ise beyaz ve kırmızı dokunuşlarla korunuyor. Quartz'ın 23 inçlik jantları ise büyük bir fark yaratıyor. Quartz'ın en özelikli yerlerin den iç kısmı; sağlamlığı ve hafifliği sağlayan volkanik bazaltın kullanıldığı ön konsol ile birlikte dünyada ilk kez koltuk kaplaması için dijital dokuma ile üretilen kumaş kullanılıyor. Aracın high-end performansıyla uyum sağlaması için sürücü koltuğu, sürücüyü sağlam şekilde sarıyor; Peugeot i-Cockpit ile her şey sürücünün parmaklarının ucunda tutuluyor. Head-up gösterge paneli ile geniş ve tamamen kişiselleştirilebilir bir ekran sunuluyor. Konsolun merkezindeki 45 derece açılı yerleştirilmiş polikarbonat şerit; hem ekran gibi kullanılarak ekstra bilgilerin gösterilmesini sağlıyor, hem de araca ayrı bir derinlik katıyor. Kabinin üst kısmı yekpare hissi yaratırken aynı zamanda da birçok fonskiyonu barındırıyor. Araç içerisindeki her 4 yolcu için de ayr koltuk bulunuyor; bu sayede iç hacim maksimum düzeye çıkarılıyor. Spor hissinin artırılması için ise; yan ve tavan trimleri siyah deriden, koltuklar ise esmer deriden oluşuyor.
Quartz'ın kabini sürüşe adanmış Peugeot i-Cockpit ile tereddütsüz şekilde sportif. Rakiplerinden esinlenilerek yapılmış, üzerinde kumanda düğmelerinin bulunduğu kompakt direksiyon yüksek verimlilik sağlıyor. Mümkün olan en az hareket ile sürücünün sürüş modunu değiştirmesi, vites geçişi sağlaması ve göstergeler arasında geçiş yapması mümkün kılınıyor.

Peugeot Sport Motor gücü ve özelikleri: 1.6L 270 THP motor yer alıyor. 6 ileri otomatik şanzıman ile birleşen 4 silindirli benzinli motor 330 Nm tork ve yaklaşık 170 hp/l güç üreterek dünyanın en iyi performanslarından birini yakalıyor. 500 hp toplam güç üreten Full Hybrid "plug-in" sistem bir içten yanmalı motor ve iki elektrik motorundan oluşuyor.
Peugeot Quartz konsept Fiyatı.
0 yorum